reklama

Far Away

Písmo: A- | A+

Vietor pofukoval sem a tam, a hľadal Tvoju tvár. Ja som stál pri Tebe, a zakrýval si oči.Neviem, či pred Tvojou krásou, alebo Slnkom, ktoré bolo za Tebou a smialo sa mi do očí. Ty si sa smial tiež.Smiali sme sa obaja, no mne sa chcelo skôr plakať.Stále mám pocit, že sa musím pretvarovať.Že musím byť navonok šťastný, aby som niekoho nepripravil o dobrú náladu.Povedz, aké je to byť tým, ktorým v skutočnosti som? Mlčíš. Tvoj pohľad hovorí niečo o tom, že by som to už mal vedieť.Nehádam sa s Tebou, ale mlčím a rozmýšľam, aké otázky vyžadujú odpovede, ktoré dávno poznám.Tvoje oči sú veselé, skrývajúce tajomstvo, a bolesť zároveň. Koľko sĺz vyronili, než sa na mňa práve teraz pozreli?(Nevieš, koľko síl ma stojí, pozerať do nich a vidieť sa v nich.)Pri Tebe a predsa ďaleko od Teba.Ak pozrieš do zrkadla, čo tam uvidíš?Ak sa ma dotkneš, čo zacítiš?Ak sa zamilujem, budeš trpieť?Budem trpieť ja?Krv sa búri, telo neposlúcha. Chcelo by byť s Tebou, dýchať vzduch z Tvojich úst.Cítiť to teplo, ktoré vzniká láskou a pokojom dvoch duší.Dnes utekám.Zamrmlal som niečo v zmysle "však sa uvidíme" a už sa otáčam, aby som nevidel a zabudol.Na Tvoje ruky, ktoré by ma hladili pred bránami do ríše snov.Na Tvoje pery, po ktorých sa mi točí hlava a stúpam do výšin.Na Tvoje láskavé srdce, bijúce v hrudi, posiatej chĺpkami.Na ten pocit, že k niekomu a niekomu patrím.Že nie som na všetko sám, a zabudnutý.Dnes som utiekol, aby som sa s Tebou stretol aj zajtra.Aby som pozrel do očí, aby vietor pofukoval a šepkal myšlienky, a slová, ktoré Ti mám povedať.A aby som zabudol na všetky tieto slová, prázdne a bezduché.Ako táto noc, ktorá je priamo v strede môjho sveta.Ahoj zajtra, priateľu.

Vašo Židek

Vašo Židek

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Otázka "Kto som?" má sestru "Kam ideš?". Mám ich rád, lebo vždy niečo o mne povedia a čo je najlepšie, vždy sa menia.. :) Zoznam autorových rubrík:  (Nová) HudbaThe Lotus EatersSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu