reklama

Hviezdy a ja

Dnes som videl hviezdy. Hľadal som tú svoju, medzi svetielkami. Pýtal som sa ich: Ktorá z vás svieti iba pre mňa? Ktorá z vás ma urobí šťastným? A ony sa smiali svojím čarovným tichým smiechom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

-Si príliš trpezlivý, hovorili mi. Prečo si tam sám, v tme? Prečo nejdeš k nám? Ste ďaleko, odpovedám im, pozerajúc na ne, a dúfajúc, že si niektorá pre mňa príde. -Sme tak ďaleko, ako ďaleko si Ty sám. Prečo na nás len voláš a čakáš na nás? Ste hviezdy, ako by ste mohli ísť ku mne? -Tak vidíš. Túžiš po nás a predsa k nám nejdeš. Keď Ti vietor našepkáva slová, tak píšeš o nás básne. Venuješ nám svoje tóny. Snívaš o lietaní, no krídla ukrývaš vo svojom srdci. Naše svetlo putuje k Tebe mnoho rokov, a my ho k Tebe posielame rady. Ale aj my túžime po svetle, a čakáme, až sa osmelíš a prídeš. Tak ako Ty chceš byť blízko pri nás, aj my chceme byť pri Tebe. Ale, -namietam-, je milión dôvodov, prečo to musí tak byť! -Mýliš sa, smejú sa hviezdy, je jediný dôvod, prečo nie si medzi nami…A tak sa osmelím, nadýchnem sa, otvorím trinástu komnatu svojho srdca a vydávam sa na púť naprieč nebom, priamo za svetlom. Neviem, kedy k nim prídem, ale stále sú mi bližšie. Ó áno, nejde to na prvý pokus.. Vzlietam a padám späť, ale nesmiem poľaviť, nesmiem ich sklamať. Preč z temnôt, späť ku hviezdam. Tam, kde každý z nás patrí. Aj Ty, aj ja. (Venované môjmu priateľovi, ktorý našiel svoju hviezdu, a bojí sa ísť za ňou. Želám mu, nech nájde odvahu a silu v sebe, vzlietnuť. Ja mu budem mávať na cestu, a ktovie? Možno sa tam niekde stretneme.)(A toto je i malá pocta Malému princovi, ku ktorému sa vždy rád vraciam)

Vašo Židek

Vašo Židek

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Otázka "Kto som?" má sestru "Kam ideš?". Mám ich rád, lebo vždy niečo o mne povedia a čo je najlepšie, vždy sa menia.. :) Zoznam autorových rubrík:  (Nová) HudbaThe Lotus EatersSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu