reklama

Ja a ja

Poznáte to. Snažíte sa mu pomôcť. Vysvetľujete, všetko rozoberáte. Hľadáte pozitíva, negatíva. Porovnávate, vyhodnocujete. Musíte byť trpezlivý, lebo niekedy si jednoducho nedá povedať. A opakovať, stále opakovať, lebo niekedy ten chlap naozaj nechápe, o čom točím. Ani vy nechápete? Ja som Vašík, a starám sa o Veľkého Vaša, aj keď si to ten urážlivý ješiťák ani neuvedomuje. No nič, konečne sa mi podarilo prebrať velenie nad myslením a písaním, takže sa môžem slobodne realizovať a bonzovať ako sa len dá. :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Hneď na začiatok: Vašo mi bol pridelený pri narodení, aj keď som túžil po tej krásnej dievčinke hneď vo vedľajšej operačnej sále. Poviem vám, ako sa to stalo. Vznášam sa po svete, len tak, sem a tam a čakám na pokyn od Šéfa, ktorý rozdeľuje kšefty. Bol som akurát na Islande, spolu s opitou Björk a jej nie triezvejšími kamošmi, keď mi zvoní handy (vtedy ešte bez 3G služieb). Dozvedám sa, že budem génius s modrými očami, neskôr aj s blond vlasmi, mohutnými prednosťami i vlastnosťami a dlhými nohami. Hovorím si, super. Konečne budem aj pekný aj múdry.. Som sa tešil na bohovskú kariéru (Šéf odpustí), a plno iných vecí, ktoré si určite viete domyslieť. :) Ako náhradníka dostávam týpka, ktorý nebude vedieť, čo so sebou a o kráse nemôžme ani hovoriť. A okrem toho, je to chlap. :) Ale nemám strach, lebo málokedy sa stane, že mi vyfúknu hlavnú rolu. O to viac som prekvapený, keď prídem na miesto určenia, a tam môj najväčší sok, už revajúci ako o život, v krásnom dieťatku. Sakra, keď sa narodím, tak si to s dotyčným vybavím. Ostal mi teda Vašo. Bohovské. Začiatky bývajú ťažké. Hovorím mu: nechytaj to, nechoď tam, dávaj pozor. Máte rozum? To decko so sebou šilo, ako zmyslov zbavené. Tak som po čase rezignoval. Objavoval som všetko naokolo, pozeral na oblaky (tie mám dodnes veľmi rád), spieval som si, proste, kultúrne sa prejavoval, teda až do puberty, tú som si užil. Nadával som ako pohan, a mudroval ako zadara (aj to mi vlastne ostalo dodnes). Jeeej, to boli časy. Ale nie o tom som chcel.Už odmalička používam takú malú fintu. Keď potrebujem vydierať a manipulovať (pre dobro veci, samozrejme!!!), z Vašíka sa stáva ujo Svedomie. Je to taká hra, povedz mi, čo si myslíš a ja Ťa sprdnem. Veľmi ma baví (Vaša už pomenej), dovoľuje mi použiť tvorivosť, a hlavne, môžem hovoriť čistú pravdu. Malé odbočenie: všimol som si, že nielen Vašo nemá rád pravdu, ale i ľudia okolo. Neviete prečo? Dajte vedieť, čo je na pravde zlé. Píšem vám, aby som sa vám vlastne posťažoval. Ten Vašo… je totálne neschopný. Stále niečo rieši (a tým zamestnáva mňa, čo ma oné, hnevá, lebo si nemôžem ani oddýchnuť, ako stále rozoberá), a stále má otázky, a proste. Prosím, dohovorte mu. Povedzte mu, že nemá právo sa sťažovať. Aj to, že sa má v skutočnosti dobre, len si to musí uvedomiť a pozrieť na svet inými očami, a nielen nadávať a krútiť hlavou. Musí si uvedomiť, že na tomto svete nie je len tak.Sakra, Vašo sa dostáva z letargie, to znamená, že tu už o chvílu nebudem. Ale ešte musím dopovedať pikošku: tá blondína, o ktorej som hovoril… Nedávno sme sa stretli. Skoro som ju nespoznal. Pribrala, presťahovala sa do Petržalky, a čo slovo, to perla. Niekedy proste nestíham, čo výchova s ľuďmi robí. A tá predstava, že na začiatku sme všetci vlastne rovnakí… Viete, keď sa niekedy pozriem na Vaša v zrkadle, tak si hovorím, že som nedopadol až tak zle. Aj keď by tiež mohol schudnúť. Je to len chlap, ale… viete, on sa snaží. Naozaj. :)

Vašo Židek

Vašo Židek

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Otázka "Kto som?" má sestru "Kam ideš?". Mám ich rád, lebo vždy niečo o mne povedia a čo je najlepšie, vždy sa menia.. :) Zoznam autorových rubrík:  (Nová) HudbaThe Lotus EatersSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu