reklama

Moje zrkadlo...

... tvoria slová, zložené z písmen, napísaných vďaka tým impluzom, ktorých nie je nikdy dosť a ja im hovorím bludné myšlienky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Aj by som si prial, aby ich bolo viac, ale som zmätený, možno ich je veľa, a možno sú plytké a možno... (Vašo, čitateľ sa pýta, čo vlastne chceš povedať)Ďakujem, pravda.. Musím vám porozprávať o svojom vnútornom hlase, ktorý sa tak hlasno ozýva, aby na seba strhol pozornosť. Viete, on je ten hlas taký ... egoistický! ( A dosť, teraz ja. Kľudne tým ľuďom povedz, že chceš, aby Ťa obdivovali, aby Ti písali, aby si bol in, aby si mal konečne pocit, že za niečo stojíš. Bojíš sa, čo? Bože, v kom to ja žijem!!! Ľudia, majte s ním strpenie, chvíľku bude mať pocit, že hovorí niečo múdre a prospešné pre vás, ale... my budeme vedieť svoje. Je taký istý, ako vy, vážne! Má svoje muchy... Nedávno zistil, že je manipulatívny, agresívny, dokonca vykazoval známky pasívneho správania sa. A chudáčik, myslí si, že sa tu naučí asertivite... )Môžem už ja? (Ticho tam! Radšej dávaj pozor na pravopis, keď géniovia tvoria..)Ach.. myslím, že musím ukončiť tento článok. Sľubujem, nabudúce vysvetlím, prečo je umenie neužitočné, prečo ... proste, poviem aj to, čo neviem! Ale teraz, teraz už naozaj musím ísť, lebo ma tlačí.. Moje ja!(Ešte sa stretneme, kámo..)Hmm, bojím sa, že máš pravdu..

Vašo Židek

Vašo Židek

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Otázka "Kto som?" má sestru "Kam ideš?". Mám ich rád, lebo vždy niečo o mne povedia a čo je najlepšie, vždy sa menia.. :) Zoznam autorových rubrík:  (Nová) HudbaThe Lotus EatersSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu