reklama

Zvodná Alanis

Dnes ráno som dostal skrat. Áno, aj my, dokonalé (proto)typy, nemajúce (skoro) žiadnu chybičku... Proste som si dnes ráno okolo šiestej hodiny rannej povedal, že by bolo načase vyskúšať novú službu (na Slovensku), ktorá prináša možnosť stiahnuť si hudbu legálne a za dobré ceny. Nápad je to dobrý, no to som ale netušil, aká tortúra ma čaká.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Používam Operu a Firefox. Ak aj vy, zabudnite na mjúzik. Prvý pokus bol úspešný do tej miery, že sa mi podarilo krásnu Alanis umiestniť do košíka (sorry, Alanis, ale bola si v ňom sama, vieš si predstaviť, ako by si sa tam tlačila s Petrom Nagy-om?), no potom, pri pokuse platiť, mi to hodilo hlášku, že treba použiť Internet Explorer 5.5 a vyšší.Mám Internet Explorer 7 beta. To ale znovu (ako som sa presvedčil) nie je ten správny typ prehliadača.. je to síce to najnovšie od Microsoftu, no predsa... systém je neúprosný.. Na to som sa nahneval a tú prekliatu Beta verziu som odinštaloval. :) Hurá! Som tam, a chcem platiť kartou. Netrápi ma, že som klientom inej banky, nebol som upozornený na to, že ja ee vhodný zákazník... Takže treba vyplniť meno (bez diakritiky!!), číslo kartičky, špeciálne číslo, potvrdiť a ... A nič! :)Mi to vyhlásilo Error/Chybu a možnosť pokračovať v nákupe, tak som to využil a ... Takže výsledok je, že Alanis podľa všetkého čaká v košíku, a ja teraz neviem, či len dovtedy, kým sa nezrealituje platba, alebo tam bude čakať do omrzenia, či ďaľšej koncertnej šňúry.. Ale sú aj iné cestičky...Ďaľšou možnosťou je platba portálovými bodmi, sms (ak ste ružoví)...Skúste to vy a vyvarujte sa podobných chýb (internetový prehliadač), podľa mňa tá služba má budúcnosť, aj keď zaplatenie, stiahnutie piesní (a licencií) nie je taká hračka, ako by som chcel (a čakal)...No aj ja som nakoniec využil akciu z pevnej linky a nahodil body, ktoré som dostal zdarma vo vernostnom programe.. ale Alanis tam ešte nechám, človek nikdy nevie, či sa to nezaplatí samo.. :) A vy ste to už skúšali? A ako, úspešne? :)Aby som nerobil "reklamu" priamo v článku, link nájdete v mojich obľúbených stránkach..

Vašo Židek

Vašo Židek

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Otázka "Kto som?" má sestru "Kam ideš?". Mám ich rád, lebo vždy niečo o mne povedia a čo je najlepšie, vždy sa menia.. :) Zoznam autorových rubrík:  (Nová) HudbaThe Lotus EatersSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu